tiistai 22. helmikuuta 2011

STRESS OF MOVING

Stressijooseppi tässä päivää! Huh, mulla hitsaa kohta niin kiinni näiden muuttokuvioiden kanssa. Himppasen vaikea on nimittäin suunnitella sisustusta, kun ei tiedä a. asunnon kokoa b. asunnon pohjaa c. mitään muutakaan faktoja, paitsi sen että minä ja matkalaukkunu startataan matkaan Kuopion lentokentältä maanantaina klo 19 ystävän sohvalle punkkamaan. No stressinihän olen itse aiheuttanut, nimittäin vapaita asuntoja olisi ollut jo tässä kuussa mm. jossain Vantaan rajan läheisyydessä, mut tulee aika kovat reenit päivittäin jos sieltä sytkyuttelen pyröillen duuniin. Joten ei käy... No jotain mä olen jo löytänyt, ja ainakin nämä tulee tulevaan asuntooni:

Senkki Jyskistä
Arkku sohvapöydäksi Sotkasta
Nyt sitten enää puuttuu sänky, sohva, mahd. tilanjakaja, ja muuta pientä.. eh. Mutta hei, säilytin mä sentään ennen Kiinaan lähtöä ruokapöydän itselläni!

 Mun piti katella myös vähän duunivaatteita, mutta päätinkin sit ostaa tällaisen epäduunivaatteen.



Kattelin jo viime vuonna samanlaista Ginasta, mutta ei sitten tullut ostettua, ja harmitti jälkeenpäin. Tämä takki siis H&M:ltä. Himppasen joudun tuota ehkä pienentämään, koska jouduin tyytymään suurempaan kokoon, kun kokoa pienempi ylti ehkä minua napaan asti, vaikkakin sen tyylinen takki varmaankin on, mutta itse kaipasin hieman pitempää mallia.

Hiukset laitoin eilisten kiharoiden jälkimainingeissa letille, vaikkakin toi mun niskafalggoni meinas tuottaa taas harmaita hiuksia, kun eihä se letissä vielä kunnolla pysy.




Neiti E. (toivottavasti joskus rouva :D) kuittaa ja lähtee saunaan heittämään löylyä niin että tarkenee!

Ps. Mun uusi nokialainen ja mobiililaajakaista (vaimikäsenytoli) pelasti elämäni, nimittäin nyt voin puhelimella olla skypessä, ja soitella poiifrendille Kiinaan sillon kun oon ite tien päällä! Kivvaa!

Ei kommentteja: