maanantai 14. helmikuuta 2011

MOVING, AGAIN

Olen asunut lukion jälkeen jo kahdeksassa eri asunnossa, joten en ole ihan hirveän mielelläni taas muuttoa suunnittelemassa, varsinkin kun:
1. Minulla ei ole vielä asuntoa
2. Möin tai annoin ilmaiseksi lähes kaikki asuntomme huonekalut, joten nyt ollaan sitten ilman sohvaa, tv-tasoa, sohvapöytää, pesukonetta ja sänkyä, heh.

Asunnon kohtalo pitäisi ratketa tässä lähiaikoina, koska minulle luvattiin järjestää työsuhdeasunto (josta toki maksan vuokraa, mutta edullisempaa sellaista). Minä nyt kun satun olemaan hieman ronkeli näissä asuntoasioissa, niin voi olla että joudun vielä tovin odottelemaan sopivan luukun löytämistä. Näin ollen en voi hankkia puuttuvia huonekalujakaan ennen kuin asuntoni koko ja pohja selviää. Joudun luultavasti tyytymään johonkin 1h+k-tyyppiseen ratkaisuun, kun ei ole tuota "poikaystävä muuttaa mukana" tyyppistä korttia vedettävänä hihasta, kun toinen itseasiassa surffaa tällähetkellä jossain Filippiineillä.

Olen kaiken lisäksi sisutusasioissa varsin uuno, ja pidän erityisesti värikkäistä elementeistä joiden yhdisteleminen tällaiselle amatöörille voi tuottaa hieman ongelmia. Joten voi olla että asunnossani ei kovin kummoista väriskaalaa nähdä. Nyt mietin lähinnä hankinko suurimman osan kalusteista mustina, vai valkoisina. Miten minusta tosin tuntuu, että mustan ja valkoisen yhdistäminenkin tuntuu ylivoimaisen vaikealta minulle. Hyvältä pohjalta siis lähdetään! Kollaasiin keräsin kuitenkin huonekaluja jotka mahdollisesti tullaan näkemään uudessa asunnossani.


Jos minä saisin sistustaa tulevan asuntoni olohuoneen lattiasta kattoon, se olisi jotakuinki näiden alla olevien kuvien sekoitus. MÄÄÄ RAKASTAAN VÄREJÄ (pinkkiä)!




(Kuvat lainattuja)

Ei kommentteja: