torstai 3. maaliskuuta 2011

EHH..

Mulla kiehuu! Nimittäin tää asuntoasia. Se ei näytä etenevän minnekkään! Taidan ottaa loparit ja muuttaa takaisin Kuopioon.....

No viikonloppuna joudun joka tapauksessa sinne päin raahaamaan itseni, koska meillä on entisten luokkakamujen kanssa kokoontumisajot! Tai no kovin entisistä luokkakavereista ei ole kyse, koska erottiin (valmistuttiin) syksyn aikana, tai niinkun minä, tämän puolen puolella. Ja jotain positiivista tässäkin päivässä, nimittäin mun valmistumispaperit on vihdoin saapuneet! Oon nyt virallisesti valmistunut.

Töissä on ollut varsin mukavaa, vaikkakin pieni henkinen paniikki on koko ajan päällä. Niin paljon uutta asiaa.
Kuvia, no niitä ei ole. Kärsin nyt sitten varmaan jonkun sortin kulttuurishokista :D Ja niin töissä minun kanssa tekemissä olevat ihmisetkin varmaan kärsii. Ne luultavasti kauheissaan kuuntelee kun landepaukku vääntää savvoo. No ei hätää toverit, aijon nimittäin vääntää jatkossakin.

Kuittaan tämän merkityksettömän, täysin turhan avautumisen ja itsesäälissä rypemisen johonkin viisaaseen ja merkitykselliseen lauseeseen.
...
...

Jos sellaisen olisin sattunut keksimään.

Tsempit muille! Meikäläisen matkalaukkuelämä jatkuu. Ps. Kesä tulee!

(weheartit.com)

Ei kommentteja: