tiistai 22. maaliskuuta 2011

ROSES

 Mua ärsyttää: 
1. Markettien kukkien/lahjojen pakkauspöydillä olevat teippirullat, joista ei ikinä ilman taistelua saa katkastua sitä teippiä
2. Liian kuumaksi lämmitetty kasvishernari, jonka jäähtymistä pitää nälissään odotella, ja joka olisi vaatinut ehdottomasti soijarouhetta sekaansa, mutta olin liian nälissäni lisätäkseni sitä 
3. Ihmiset jotka väittää ettei hernari oo muka hyvvää!

Tänään livistin töistä hieman aikaisemmin, koska huomiseksi olen ahnehtinut liikaa töitä, ja tiedän että menee ylitöiksi. Kotimatkalla päätin käydä Ruoholahden kauppakeskuksessa, joka on saman matkan päässä asuntoani kun Kampin kauppakeskus. Halusin kuitenkin piipahtaa Ruohiksessa sijaitsevassa Warehousessa, josta joskus hyvällä tuurilla löytää jotain. 




Kuvien huono laatu selittyy sillä, että kuvat ovat otettu nokialaisellani. Mutta ajavat lie asiansa. Tuolta löytyy samoja merkkejä kuin mitä Spirit Store myy, ja kyseessä onkin mallikappaleita yms. alennuslaarin tuotteita. Joskus tuolla tulee hieman Fiorellamaiset vibat, mutta kyllä tuolta löytöjäkin tekee. Itse olen ostanut tuolta lähinnä kenkiä ja farkkuja. Nyt en tosin löytänyt mitään.

Eilen mun mummorytmi koki kolahduksen kuin jäin lukemaan kirjaa puolilleyöhön. Kirjana oli Anna-Leena Härkösen Ei kiitos. Olisin maailman huonoin kirja-arvostelija. Ei mulla oikein tuosta mitään sanottavaa ole nimittäin. En ehkä ollut ihan kirjan kohderyhmää sen käsitellessä elähtäneen avioliiton kriisejä. Katellaan sitten parinkymmenen vuoden päästä...


Reilun Kaupuan ruusuilla mennään tämä viikko :) Oon tämmönen kukkaintoilija. Huomenna taas jumppamaan, saa nämä ripset olla asettuneet jo sen verran että pystyy ja kykenee.
Oottelen tässä jo Salkkareita....... MOIKKELIS!

Ei kommentteja: