sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

WEEEKEEEND!

PERJANTAI!

 Perjantaina mulla oli "päivystys"iltapäivä töissä. Jostain kumman syystä jokaisena arkipäivänä jonkun pitää olla toimistolla neljään asti, ja normaalisti lähdetään perjantaina kahden maissa kotia, paitsi se yksi jää sinne töröttämään neljään asti. No mä olin se töröttäjä tänä perjantaina. Duunista suuntasin onnellisena viikonlopusta jumppaan, ja tällä kertaa menin my all time favorit jumppaan, eli BodyAttackiin. Attackissa meinasin hyytyä loppumetreillä, kuvittelin jotenkin että pystyn vetämään samalla temmolla kuin silloin kun olin käynyt n. 5krt/ jumpassa jo pitemmän aikaa. No ei ihan samalla tahdilla mennyt, mutta täytyy kyllä myöntää että Attack on vaan loistava!


Treenin jälkeen maistui kanasalaatti. 


LAUANTAI!


Lauantai-aamu alkoi synkeissä merkeissä. Loppupävän satoikin lunta, joka sai minun äkäseksi. Kävin sit Zumbailemassa. Ja vaikka mä olen monen monet kerrat käynytkin Zumbaamassa, niin en edelleenkään erityisemmin siitä pidä. Lähinnä luultavasti siksi, että en ehkä osaa heittäytyä joidenkin liikkeiden vaatimilla tavoilla, ja tykkään asettaa itseni ja kroppani äärirajoille. Zumbassa sitä en pysty tekemään, joten ehkä siksi se ei ole mieluisin liikuntamuoto mulle.

Illalla tieni vei Kurviin kaverin uutta asuntoa katsomaan. Kurvi onkin tullut minulle varsin tutuksi asuessani Vaasankadulla v. 2006. En kyllä itse koskaan päässyt sisälle siihen paljon puhuttuun Kalliomeininkiin, joten lopulta jonkin sortin pelon saattelemana naapurin puukotuksen ja öisten apua huutojen jälkeen päätin muuttaa takaisin Kuopioon opiskelujen perässä viihdyttyäni Helsingissä puolisentoista vuotta.

SUNNUNTAI!
 Heräsin kahdeksalta, whaat. Meikäläinen elää tämmösessä mukavassa mummorytmissä, ysiltä nukkumaan ja kuudelta ylös. No eihän siinä auttanut kun odotella kauppojen aukeamista, ja suuntasin puolen päivän aikoihin kaupungille.


Kaipasin vaihtelua hiuksiin, ja laitoin pidennykset päähän. Mun oma tukka on kuitenkin niin lyhyt, että oli sitten laitettava letille.
Rohkaistuin myös laittamaan mun Kiinasta ostamani vuorellisen nahkatakin päälle kun mittari näytti +6 astetta. Se oli Kiinaan ihan täydellinen "talvitakki" suurimman osan ajasta. Ja ensi ulkoiltus oli noilla rakkauskengillä jotka esittelinkin täällä blogissa joskus aiemmin.

Jotain kaupungilta löytyikin



Raidallinen neulemekko, sekä valkoinen toppi, molemmat H&M:ltä. Lisäksi tein Hemtexistä löydön, nimittäin sohvatyynyjen alelaarista. Maksoin kahdesta kuvassa näkyvästä tyynystä kymmenen euroa. Varsin kivat mielestäni.

Mitään muuta uutta asuntooni en ole nyt hankkinut. Ostoslistalla on ainakin vielä muutama valaisin, sekä taulu olohuoneeseen. Muuttokuormasta oli jäänyt makkarin kangastaulu, joten se saapunee luokseni tämän kuun aikana. Kangastauluun on pingoitettu vasemmanpuoleista Vallilan Kaktuskukka kangasta.


Olohuoneeseen puolestaan haluan kangastaulun Marimekon Ruusupuu-kankaasta.
Äsken kävin vielä Combatissa, koska huomenna menen ripsihuoltoon ja siten en pääse jumppaan muutamaan päivään, kun olen aina huollon jälkeen kastelematta ripsiä 48tuntia. Niin siis mulla ainakin valuu hiki silmille punnertaessa :D

Niin ja tein äsken SPYDÄRIÄ pariisinperunoista ja kalkkunanakeista, naisellista evästä. Ja söin sitä varmaan lähemmäs kilon.
Toivottavasti kaikilla on ollut kiva wiiikendi!

(Kaksi alimmaista kuvaa lainattuja)

Ei kommentteja: