perjantai 22. huhtikuuta 2011

URKKAA JA PURKKAA

(Tai no ei ny tota jälkimmäistä, voi ny --- mikä otsikko :D)
MOIKAT! On tässä ollut kaikenlaista, elämää lähinnä! Ja klo 19 alkavia yöunia, ja koukuttava kirja joka päättyikin pettymykseen eilen matkalla Helsinki-Kuopio(-Siilinjärvi). Ja urheilua! Ja pääsiäistä! Ja nyt mikä parasta, oon käymässä Kotona <3

Viime viikkoon mahtui mm. säälittävä tuomio InBody mittauksesta. Selvisi nimittäin, että mun lihakset ovat säälittävät, lähet olemattomat. Pitäs alkaa kyykkäämän niin maan perkeleesti. Vihaan vaan kaikkea mikä liittyy vähääkään lihasten kasvattamiseen, mm. BodyPumppia, ja kuntosaliharjoittelua. Oh lord, anna minulle voimia saada lihakset! No aerobisesta en luovu, se on selevä. Mut ehkä mun pitää vaan nyt alakaa ees KERRRAN viikossa nostelemmaan puntteja.


Jospa motivaatiota lisäis ees uus urkkatoppi minkä ostin! Ja urkkapanta. Ostettiin toveri Marin kanssa samanlaiset vieläpä, siis noi topit! Ja väiteltiin kassaneidin kanssas alennuksesta. Ja voitettiin!

Tuo panta pelastaa minut niiltä kaikilta säälittäviltä tunteilta kanssatovereissani, kun olen ängännyt villaisen tupsupiponi pyöräilykypärän alle, ajatuksella, että korvat paleltuu kuitenkin (omaan ehkä jotkut maailman tyhmimmät korvat, kun tuulee oikeesti läpi, tai niin, ehkä loogisempi selitys on se, ettei korvien välissä ole oikeastaan yhtään mitään), joten en voi ajaa edes kesällä pygällä iliman että korvia vihloo saman verran kun kanssakuulijoilla kun minä väännän karaåkea!


Kun nyt päästiin tähän urkka aiheeseen, niin laitetaan nyt samaan syssyyn ehkä mun kevään ehkä käytetyimmät asusteet. Mun liikkumisreitit kulkee lähinnä koti-työ-koti koti-sali-koti väleillä. Määää kun en silleen jaksa hirveesti kiinnittää huomiota siihen miltä mä näytän (paitsi pakon edessä töissä). Olen nimittäin syrjäyttänyt mielestä kaikki Helsingin keskustassa asumiseen ja pukeutumiseen liittyät kompleksit hokemalla Mikko Zetterberin mantraa "Ei paljo kiinnosta, hesalaisten meininkiä", ja kulkenut just niin ryönäsissä vehkeissä kun on tuntunut, ja avot. Olen ainakin itse nauttinut olotilastani. Tohon kun lisätään se treenin jälkeinen tulipunainen naama, niin jo on hyvännäkönen pimu!


Niin ja vuosisadan siiiistein treenikassi! Muji:n (japanilainen firma joka myy kaikkea vessaharjoista vaahtokarkkeihin) laamakassi Kiinasta päihittää kaikki Addut ja sen semmoset ihan sata-nolla.

Voitasko vaihtaa jo aihetta. Toki voitaisiin. Nimittäin vaikkapa Pääsiäiseen. Oon ihan superinnoissani nääs. Vaikkakin jouduin käymään itseni kanssa henkistä dialogia siitä, miks pääsiäinen on mulle niin siisti juttu, kun enhän mä ees kuulu kirkkoon. No mut juju piileekin siinä että kun on nää vappaat! Että kiitti Jesselle nyt sit näistä!

Kotianikin hieman koristelin Pääsiäsfiilareissa, ja pakko myöntää että on tuo narsissiruukku nyt kyllä aika söpö!


Viime sunnuntaina heräsin aikaseen ja suuntasin Vallilan kirpparille. No matkalla kotia hain sitten suklaamunia, kun ajattelin että jos vaikka virpojia näkyisi! No en nähnyt ensimmäistäkään, ja harmikseni jouduin syömään kaikki suklaamunat itse. No pettymys lähinnä kaikkea tässä maanpäällä olevaa kohtaan iski ensimmäisen Kinderin kohdalla kun munasta kuoriutui:


Siis mikä on tämä?? Joku hippi koira soittelemassa Balalaikkaa? Missä on ne kaikki kivat Happy Hipot ja kilpikonnat? Tai ne kaikki kivat koottavat jutut med Ikean huonkalujen kanssa samaa tasoluokkaa olevat kokoamisohjeet.

No voi jeesus. Onneksi sentään kevään ekat mansikat piristivät mieltäni.


Kun nyt oon täällä landella, niin voisin lähtee tekemään jotain maalaista eli vaikkapa, no en nyt keksi tähän mitään.

PALATAAN!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

musta addua ei voita mikää :DDD
t.p

Elina kirjoitti...

HAhhaa, tuon sanan assosiaatio on tosiaan jotain kuin vain ja ainostaan urheilumerkki :D