maanantai 25. huhtikuuta 2011

KEVÄTTÄ RYNTÄIMISSÄ!

Mulla ei oikein kummosempia juttuja ole! Pyhät on menneet liian nopeasti ja kohta pitää taas sulloutua tovereiden Audiin ja matkata takaisin Helsinkiin. Pääsiäisen parasta antia on kyllä ollut nää kelit, parasta.

Mutta nöyy, miten tää nyt näin nopppeesti taas meni. Enkö mä sais pliiis lomailla vielä ees muutaman päivän? Ja miks mun kesälomasta ei ole kuulunut mitään, olen jättänyt kesälomahakemuksen jo kuukaus sitten. Ei siinä mitään, mut tuon loman pitäisi nähkääs alkaa jo kuukauden päästä! Oon vissiin joku vuoden työntekijä, kaks kuukautta ollut töissä, ja heti jäämässä lomalle :D Mulla ois nääs yks semmonen kiva juttu suunnitelmissa..


Lauantaina vietettiin jo perinteeksi muodostuneet kokoontumisajot vanhojen lukiotoereiden kanssa. Iltaan kuului mm. perinteisen rokotiilirokit karaokessa, ja "MISSÄ SÄÄÄ OOT?!?" puhelut Armaksen ja Onnelan välillä. Tehtiin semmonen pikavisiitti Onnelaan, ja vältettiin sisäänpääsymaksut mun vanhalla Helsingin Onnelan lipulla! Great!


Mitään sen erikoisempia kuvia multa ei illalta olekkaan. Meillä on tapana näköjän kaivaa se kamera esille aina siinä vaiheessa kun kuvat alkaa olemaan jo sitä luokkaa, että ei niitä nyt ainakaan tänne voi laittaa.

Oon kyllästänyt itseni mm. kalkkunagrillimakkaralla, sipseillä ja karkeilla. Mitä nyt ehkä myös suklaamuffinseilla, suolakeksillä ja juustoilla. Hyvvää!

Pari tekstiä sitten esittelin mielestäni oudoimman Kinder-yllätyksen kautta historiani. Mutta nyt pikkuveljen Kinderistä paljastui vielä jotain sairaampaa..




Siis ei helevetti, mitä ihmettä :D


Nyt sitten hakemaan vappufiilistä! Ainakin peruukki ja vappulasit on hakusessa. Ja ohjelmassa on myös tupareiden valmistelua.




Jotain tän tyylistä haetaan! Kuva ei suinkaan ole viime Vapulta, vaan viime Uudelta Vuodelta Kiinasta. Olipahan pirskeet!


Tulohan nyt varmasti tarpeeksi huutomerkkejä tähän postiin?


Palaillaan taas Helsingin päästä!(!!)

Ei kommentteja: