sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

TIINA JYLHÄÄ JA VIIKONLOPUN MEININKEJÄ


Heii, ja anteeksi radiohiljaisuus. On nyt ollut tässä vähän kaikenlaista. Elämää lähinnä. Noanyway, jotain olen tässä viikon mittään tehnytkin ja älyllista aivotoimintaakin harrastanut.
 
Oon nyt muutamana päivänä sattunut kattomaan sitä Tiina Jylhän kauneusohjelmaa. Enkä ole kyllä ihan varma mitä mieltä siitä olen. Jos mä haluisin mun reisistä eroon, tai mahaa slimmimmäksi, menisin hitto vie salille tai lenkille. Koska mun hyllyvät paikat poistettas kirurgisesti, ne tulis kyllä myös takaisin, jos muutokseen ei liityisu minkään sortin elämäntapamuutosta. Sit nuo ohjelman tyypit, ei mun mielestä kovin hyvää mainosta anna firmalleen, jos tuo on niiden taidonnnäyte, niin huh, kiertäisin kyllä kaukaa. Jos mä nyt sit päättäsin mennä johonkin operaatioon, niin emmä ny koko settiä uusiks laittas. Varsinkin kun nuo ihmiset näyttää just siltä, että päästä varpaisiin niitä on muokattu/kiristelty/tasoiteltu/täytetty, ja tämänhän nyt huomaa sokeakin. Eikö sitä vois tehdä yhtään huomaamattomin?

No, jokainen voi toki olla omaa miltä asiasta ylipäätänsäkkin.

Minäkun nyt asun sitten tässä "keskustassa" niin minun lähikaupat yms. on nyt sitten "keskustassa". Ja minä kun tykkään olla esim. iltaisin kollareissa, ja tukka sekasin. Ja sitten kun minä lähden esim. kauppaan, niin en jaksa vetää enää farkkuja jalkaan, puhumattakaan että katsosin peilistä miltä näytän. Perjantaina kun menin Makuuniin niin totesin, ettei homma toimi samalla tavalla kun Kiinassa. Että kotinsa lähellä saa ja kannattaa kulkea ryysysissä (pyjamassa, niinkuin Kiinassa) koska sillä ei näytä saavan rispektiä niinkun juurikin Kiinassa. Siellä kuljettiin iltaisin pyjamat päällä asunnon läheisyydessä koska sillä viestittiin muille että asuu alueelle. No mä yritin täällä eilen samaa punaisissa kollareissani, ja uggeissani. No kaikki tyypit oli sit tälläytyny perjantai-illan kunniaks vimpan päälle. Mut ei se mitään, minä kun en välitä. Ei tällänen landepaukku mitään ymmärräkään tästä "hesalaisten meiningistä". Mut on se nyt kumma jos ei lähikauppaan/yms voi mennä sen näkösenä kun on ilman että saat katseita osaksesi. Niin, aijon mennä jatkossakin. Piste, kiitos, aaaamen.


Tällä viikolla olen treenaillut pariseen otteeseen Attackia, Combattia ja kahvakuulaa. Combatissa oli semmonen pieni, mutta vihasen näkönen Abraham ohjaamassa, niin ei paljon lepsuiltu. Ekan kerran jäi tuosta ohjelmasta ihan jeees fiilikset, aiemmin oon ollu jotenki sitä meiltä että se on aika löysä. Nyt takareidet huutaa leipää, eikä asiaa yhtään auta eilinen kävely/tanssiminen korkkareissa. Ja laitettiin muuten kirjaimellisesti jalalla koreasti :D Siitä vielä lisää myöhemmin..

Oon ehtinyt viikolla myös hieman shoppailla.


Nuo vihreät housut Zarasta on kyllä taas elämäni rakkaus!


Tässä ystäväni in action <3 Rakkautta kerrassaan!

Eilinen meni tosiaan jumpatessa, ja illalla olikin sitten pienimuotoinen kantakaupungin excursio (no ja sekin meni varsin jumpatessa, kolme tuntia ysäreitä tanssilattialla putkeen, ja ne tanssiliikkeet, no ei niistä sitten sen enempää...). Kävimme mm. Vaasankadun Pub Heinähatussa. Koska ilta oli varsin mainio, ja kuvat illalta vielä mainiompia ajattelin tehdä eilisestä vielä kokonaisen postauksen, joten se tulenee alkuviikosta.


(Ostetaan hauis!) Mut näillä mentiin, ja nyt ajatukset tulevaan viikkoon. Perjantai ei nimittäin menny mulla ihan mitenkään vahvimmin töissä, mutta ei siitäkään sit sen enempää.

Uhrasin myös lauantaina 5 minuuttia harjoitellen järkkärini käyttöä. Tässä tulos:


Varsinainen mestariotos :D No ehkä mä vielä opin.

Hyvää yötä, ja ihanaa viikkoa!

Ei kommentteja: