torstai 14. huhtikuuta 2011

TÄYDELLINEN HYYTYMINEN

Tulin juuri Attackista, ja kävipä muuten täydellinen hyytyminen kakkosbiisin jälkeen. Siinä sitten sinniteltiin loput kuusi biisiä. Huh. Tuntui että jokapaikkaan koskee tai että jokapaikka on rempallaan. Mä toivon ettei tää ole mikään protesti mun eilisestä työmatkapyöräilystä (20km).

 Nyt en voi tähän muuta sannoo, kun että oon ihan vitun onnellinen että huomenna on perjantai. Mulla kävi myös pieni kypsyminen tänään töissä kun oli niin kuormittava päivä, koska olen käytännössä psykologi(niinkun se Ellu Annesta ja Ellusta). No hei, ei enää kun aboutt 40 vuotta duunia edessä! Jeppisjepulis!

AA CARAMBAA, seuraavat kaksi viikkoa on lyhyempiä työviikkoja Pääsiäisen vuoksi ja pääsen KOTTIIN käymään <3 


Aijon niin maata äksänä sohvalla koko viikonlopun!

Ps. Keittiön lavuaarin putket vuotaa. Tein vikailmoituksen huoltoyhtiöön. Tänään keittiön pöydälle oli ilmestynyt lappu:

Moikka
Kävin Huometossa
jo vuotaa
soittele
T Huoltomies

Kiitti tästä(kin).

(Kuva weheartit.com)

Ei kommentteja: