lauantai 21. toukokuuta 2011

LE WEEKEND!

AA carambaa, olen laskeutunut Kuopioon. Tänään ohjelmassa ainakin kampaajalla käyntiä, muutaman toverin treffaamista näin päiväseltään, ja illalla Rilloon vielä syömään vanhojen luokkakamujen kanssa. Jes jes.

Mua jäi eilen hieman riipasemmaan, nimittäin tulin Blue1 lennolla Kuopioon, ja kentällä se lähtöselvitysautomaatti ilmoitti että kone on täynnä (ylibuukattu), ja vapaaehtoisia seuraavalla lennolla lentäjiä etsitään. No, koska olin aika viime tipassa, ja tiskillä oli jonoa päätin kuitenkin lähteä omalla koneellani, koska en tiennyt saako siitä korvauksia, ja jos niin kuinka hyvätt. Ja nyt kun asiaa netistä selvittelin niin olisin saanut 125euroa alle 2h myöhästymisestä ja 250euroa yli 2h myöhästymisestä. Eli oisin jääny koko matkan lippujen hinnassa todellakin voiton puolelle muutama tunnin kentällä odottelusta. Oivoivovi. Ensi kerralla oon viisaampi!

No, kun nyt ollaan mukavasti tässä lentokenttäteemassa, niin mainittakoon ny sit samalla taas, että viikon päästä olen muutes jo Shanghaissa! 





Siellä on jo kevät pidemmällä, vaikkakin aika lailla samallalailla vuodenajat siellä menevätkin. Eli lämpöä ainakin luvassa. Tosin, ihan sama kuhanon vaan LOMA!

Nyt nokka kohti kampaajaa!

Ei kommentteja: