sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

PALUU ARKEEN

Huoh.Lomat on lusittu ja huomenna alkaa taas tiukka persiin puudutus helteisessä työhuoneessa about koko kesän ajan. Palailin siis kotia Finskin koneella muutamisen tuntia sitten......

Olin varsin huolissani kiloista. Puppe kysyi että matkalaukun vai omista saavutetuista (oli kyllä jumalaton läskiloma :D Mä en nimittäin ymmärrä miten mä olen tämmönen kaman hamstraaja (ja syöppö). Meillä oli eilen todellisia ongelmia mun laukun kanssa, jossa siis oli Kiinaan tullessani 12,9kg tavaraa. No tänään sit lentokentällä mittariin tärähti reipat 29 kiloa. Siis MITÄ :D

Puppe joutui eilen pakkaamaan mun kamat, kun se halitsee nähtävästi sen aika paljon paremmin kun minä. Mun taktiikka on lähinnä kasata ne kaikki kamat siihen laukkuun ja sit istua sen päällä, jos ne kamat sulloutus lähes itsestään sinne. Noei toiminut. No Pupsi siinä sitten purkaessa mun pakkausyrityksiä ei oikein voinut ymmärtää miks mun pitää raahata Kiinasta Suomeen mm. kilo mangoja, sakset, tarroja, kynäteline, tyhjiä paperipusseja, laastareita ymsymsyms, niitä kun ei Suomesta saa :D. No ostin kun halavalla sai!

No kuitenkin, Puppe tulee 28.päivä kotia, joten sitä sit ootellessa! Nyt henkisesti valmistautumaan huomiseen, olin nimittäin viikon lomalla ilman sijaista, joten saa nähä miten monta sataa tuhatta asiaa mulle on nyt sit rästissä, ääk. Tsempit mulle!


(Kuva weheartit.com)

Ei kommentteja: